måndag 3 september 2012

IndividuelltVal och apu.

                                   Här kommer några röster om de nya individuellavalen och lite om apu !

Jag har valt och fått körkortsteori på Kattegattgymnasiet.
Det var läroriktoch mycket bra informaion som Diana gav oss // S.T

 På kursen GrafiskKommunikation jobbade vi med Apple - Mac//Gurkan.

  Jag valde kul med trav. Vi träffade 9 st söta hästar.Vi lärde oss mycket//L.A

Jag har valt dans på Sture.Det var roligt att dansa. Läraren heter Lisa. Vi gjorde också Yoga // Angela.

 Jag valde travet.Vi pysslade med hästarna det var jätte kul. 9 söta hästar fanns på plats//R.F

Jag har fått körkortsteori på Kattegattgymnasiet.Det ska bli roligt att lära sig körkortsteori.Diana heter vår lärare på kursen//Nathalie.

Vår lärare på körkortsteori heter Diana och var jätte trevlig.Det ska bli roligt att få lära sig teori//Michaela.

Hej nästa vecka ska jag börja praktisera på Vallås äldreboende.Jag ska praktisera fyra dagar i veckan.
Jag har redna varit där och de är jätte bra och trevliga // E.D







1 kommentar:

  1. Det är roligt att nästan alla elever har fått sitt förstahandsval!

    SvaraRadera